2011. december 31., szombat

2.fejezet:Első nap


Reggel az órám csörgésére ébredtem. Eléggé nyúzottan keltem ugyanis elég sokáig gondolkodtam tegnap este és a sírás is kimerített. Ha nehezen is de feltápászkodtam az ágról majd a fürdőbe mentem ahol egyből a tükör elé álltam és amit ott láttam eléggé ijesztő látván volt még számomra is. A szemem alatt sötét karikák voltak a kialvatlanságtól és a folyamatos rémálmoktól és vörös duzzadt szemek az állandó sírás miatt. Sóhajtottam egyet majd hideg vizet locsoltam az arcomba amitől kirázott a hideg de némileg felébresztett. Utána gyorsan fogat mostam majd kifésültem azt a nagy gubancot a fejem tetején és vissza csoszogtam a szobámba. A szekrényemhez mentem majd elővettem egy sima farmert egy fekete hosszú ujjút és egy fekete pulcsit is elvégre gyászoltam. Az arcommal nem tudtam mit kezdeni így felvettem a táskám amiben még csak füzetek voltak majd lementem a lépcsőn. A konyhába mentem ahol nem láttam Charliet csak egy papírt. Odamentem majd elkezdtem olvasni. "Sajnálom Bells, hogy nem vagyok itthon de be kellett mennem dolgozni és nem akartalak felébreszteni. A furgonod kulcsát az asztalra tettem és sok sikert kívánok az első naphoz. Este jövök. Charlie" Felsóhajtottam, hogy kora reggel nem kell játszanom a boldog semmi gond szerepet ugyanis még nem éreztem magamban elég erőt ehhez viszont nem akartam, hogy Charlie szenvedni lásson. Így megkönnyebűlten tettem el a lapot. Gyorsan ettem egy müzli szeletett ugyanis mostanában képtelen voltam ennél többet enni majd felvettem a cipőm a kabátom felvettem a táskám és a kulcsot az asztalról és már indultam is. A furgonom elég nagy hangzavarral indult be de legalább elindult és még a fűtés is ment benne ami kellemes volt. Alig telt negyed órába míg megtaláltam az iskolát így mikor óda értem beparkoltam egy üres helyre majd elindultam a tanulmányi iroda felé. Mikor beléptem a meleg és a zöld növények vettek körül. Elindultam az asztalhoz ahol egyy 50-es éveiben járó asszony ügyködött éppen papírokkal de mikor oda értem hirtelen felnézett.
-Elnézést az új diák vagyok Isabella Swan.-mondtam mire a nő szemeiben felismerés csillant.
-igen kedvesem már vártunk. Itt vannak a könyveid a szekrényed kulcsa az iskola térképe és ezt a papírt pedig kérlek írasd alá a tanárokkal és hozd vissza az órák után. Remélem kellemesen fogod érezni itt magad.-mosolygott rám kedvesen tőlem pedig csak egy bólintásra futotta majd mindent eltettem a térképet kivéve. Mielőtt kiléptem volna az irodából a fejemre tettem a kapucnim majd egy nagy levegő vétel után kiléptem és elindultam megkeresni a szekrényem. Miután megtaláltam eltettem a könyveim majd megnéztem milyen órám lesz. Matek a 32-esben. Remek morgolódtam magamban a matek sosem volt az erősségem. Sóhajtottam egyet majd elindultam megkeresni a termet. Pont becsengetésre értem be és a tanár is akkor érkezett. Az ajtóban előre engedett majd mikor oda adtam neki a papírt ő alá írta és a helyemre küldött és szerencsére nem kérte, hogy mutatkozzam be. Egy szőke hajú lány mellé ültetett aki ahogy leültem egyből felém fordult.
-Szia az én nevem Jessica Stanly.-nyújtotta a kezét amit elfogadtam majd és is bemutatkoztam.
-Az én nevem Isabella Swan de a Bellát jobban szeretem.-mondtam mire Jessica csak bólintott majd beszélni kezdett. Mindent elmondott amit tudni kell az iskoláról vagy a diákokról talán többet is mint szerettem volna. Egész órán csak beszélt én pedig próbáltam a tanárra figyelni. Amikor kicsöngettek elköszöntem tőle majd mentem a következő órám felé és ez így ment egész nap. Minden órán volt aki megszólított és próbált beszélgetni velem de elég csöndesnek bizonyultam ezért leginkább ők beszéltek nekem. Aztán eljött az ebéd szünet én pedig azt vettem észre, hogy mint a többi diák én is a menza felé haladok habár egyáltalán nem voltam éhes de nem tudtam hová menjek ezért én is követtem őket.

2 megjegyzés:

  1. szia :D
    szegény Bella, szar reggele lehetett :/
    most jön, amikor megpillantja őket? :D vagy nem? :D
    várom a kövit :D
    puszi: LilyV

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Nézz be hozzám, meglepi vár :D
    http://lilyjamesmania.blogspot.com/
    pusssz<3

    VálaszTörlés