2011. december 31., szombat

4.fejezet/3.rész


-Sziasztok a nevem Isabella Marie Swan. Még új vagyok itt mert most költöztem ide Londonból. Szeretném megkérdezni, hogy nem tudnátok-e nekem segíteni? A tanulmányi irodát keresem.- mondta kedvesen és megeresztet egy halvány mosolyt. Ekkor Alice szólalt meg mosolyogva.
-Szia az én nevem Alice Cullen ők pedig itt a testvéreim:Emmett Cullen, Rosalie Hale, Edward Cullen. Ő pedig itt a barátom Jasper Hale. És nagyon szívesen megmutatjuk neked az irodát és körbe is vezetünk ha szeretnéd.-mondta neki Alice kedvesen
-Nagyon szívesen megköszönném s persze csak ha nem nagy gond akkor elfogadom. Mondta Bella aztán a kezét nyújtotta Alicnek. Ő először nem csinált semmit de aztán odanyújtotta a kezét. Bella enm húzta el a kezét amin meg is lepődtünk de nem tettük szóvá majd Bella ismét megszólalt bársonyos hangján.
-Mond csak Alice nincs kedved eljönni velem vásárolni? Tudod mivel most költöztem ide nem ártana bútorokat beszerezni és más dolgokat is.-mikor ezt kimondta Alicnek a mosolya ha lehet még nagyobb lett majd örömmel válaszolt.
-De szívesen elmegyek veled vásárolni de most menjünk mielőtt becsengetnek.-mondta mosolyogva majd a tanulmányi iroda felé indult meg Bellával mi pedig követtük. Bella bement majd mindent elrendezett és jött is ki. Majd Rosalie felé fordult.
-Mond csak Rosalie nincs kedved neked is velünk jönni?-kérdezte Bella mosolyogva
-De szívesen megyek én is.-mondta Rosalie és elmosolyodott mire mi értetlenül néztünk rá ám ekkor ismét olat mondott amivel mindannyiunkat meglepett.
-És mond csak nincs kedved ebédnél belünk ülni?-kérdezte ismét mosolyogva mire Bella is elmosolyodott.
-hát ha a többieket sem zavarja akkor szívesen eszem veletek.-mire mindannyian megráztuk a fejünket,hogy nem majd elindultunk az óránkra ám Alice hirtelen vissza fordult mert észrevette, hogy Bella nem jön utánunk.
Bella mi a baj?-kérdezte Alice mire Bella rá emelte csokibarna szemeit majd megszólalt
-Mondjátok csak titeket örökbe fogadtak?-kérdezte hirtelen mire Alice válaszolt
-Igen miért?
-És mondjátok csak, hogy hívják azokat akik örökbe fogadtak titeket?
-Az anyánk neve Esme Cullen míg az apánké pedig-mondta volna meg Alice de ekkor Bella hirtelen a szavába vágott
-Az ő neve pedig Carlisle Cullen igaz?-kérdezte mi pedig meglepődtünk, hogy vajon ezt honnan tudja.
-Igen íg hívják miért?-kérdezte Alice
-Tudjátok a szüleim sokat meséltek nekem róla, hogy ő milyen és én szeretném megismerni őt mert tudjátok a szüleim különösebben senkit nem dícsértek így de Carlies kivétel ő róla mindig tisztelettel beszéltek és megbecsülik azóta is és remélem megengeditek nekem, hogy találkozzak vele.-mondta Bella
-Persze, hogy találkozhatsz vele Bella ha neked ez ennyire fontos.-mondta Alice mosolyogva.
De mond csak milyen órád lesz?-mire Bella megnézte az órarendjét és utána válaszolt.
-Biológia-mondta mire most én szólaltam meg
-Nekem is az lesz mehetnénk együtt- mosolyogtam rá féloldalasan mire ő is rám mosolygott majd bólintott azzal elindultunk a terem felé a többiekkel együtt.

2 megjegyzés:

  1. bocsi tudom, hogy rövid lett és ennyi idő után talán többet vártok tőle csak nem egyszerű pont ugyanazokat elmondani mindkét szemszögből és bocsi, hogy nem ugyanazok lettek de igyekeztem :) amint tudom hozom a következőt is :)

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Már kicsit aggódtam, hogy nem folytatod, de örülök, hogy igen :D
    Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz, ha Bella és Carlisle találkozik :D
    várom a kövit:D
    puszi: LilyV

    VálaszTörlés