2011. március 14., hétfő

Prólogus

A nevem Isabella Marie Swan. 17 éves vagyok és éppen egy Seattleba tartó járaton ülők. Apámhoz tarok Forksa mert oda költözöm. Eddig az anyámmal Renével és az új férjével éltem. De ez most megváltozott mivel az anyámat és a férjét is megölték. A szemem láttára ölte meg őket egy vámpír. Igen vámpír mivel elmondta, hogy az. Először nem akartam neki hinni de aztán könnyen bebízonyitotta. Megölte az anyámat és a férjét is. Az én hibám volt mert ha hittem volna neki talán nem teszi meg de lehet, hogy még akkor is. De tudom, hogy az egész az én hibám. Miután Tom mert így hívták megölte őket azt mondta engem nem fog mert játszani akar velem és látni akarja a szenvedésemet. Ő hívta a rendőrséget mert én csak ott ültem ahova az elején még Tom leültetett és persze meg is kőtözött így még segíteni sem tudtam. Tom megígértette velem, hogy senkinek nem mondok semmit kölünben azt az apám bánja. Persze ezt nem akartam ezért még ha sokkos állapotban is de megígértem neki amit akart. Mikor a rendőrök kiértek és láttak az eléjük táruló látványt nem hittek a szemüknek mivel ilyet még ők sem láttak és elborzadtak. Engem amint megtaláltak mindent megkérdeztek én persze hazudtam. Azt mondtam, hogy mindent láttam ami igaz is volt de a tettes arcát nem mert végig maszk volt rajta, de ez nem volt igaz mivel azóta mindig az ő arcát látom magam előtt és vérvörös szemeit. A rendőrök nem kérdezgettek tovább sajnálták, hogy ilyet kellett átélnem. Telefonáltak az apámnak aki amint megtudta mi történt már repült is hozzám. Úgy döntött hozzá költözöm és nekem sem volt kifogásom ellne. Így aztán 1-2 nap alatt összecsomagoltunk és most repülünk Forks felé.

3 megjegyzés:

  1. szerintem egész jó igen kíváncsivá teszel
    am a közepe amikor megölik Bella szüleit meg a második apját és az azután lévő dolgok kicsit hasonlítanak a La Push vámpírja című blogra de szerintem jó az alap

    VálaszTörlés
  2. igazából nem is jutott az eszembe! ez t már régen fel akartam tenni de közben a másikat is folytatnom kell! de kösz a komit és remélem másnak is elnyeri majd a tetszését!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jó volt (y)
    Várom az elsőt!
    Pusz

    VálaszTörlés